قفسه فروشگاهی | قفسه بندی |09128100537|قفسه بندی فروشگاهی|قفسه انباری | کالسکه خرید فروشگاهی

کالسکه خرید فروشگاهی

 کالسکه خرید فروشگاهی  یکی از تجهیزات فروشگاهی مهم و اساسی در هر فروشگاه و یا هایپرمارکتی میباشد. کالسکه خرید فروشگاهی وسیله ای بسیار پر کاربرد در فروشگاه ها و هایپرمارکت ها محسوب می شود که راحتی و رضایت بالای مشتریان را در هنگام خرید توسط حمل کالسکه خرید در پی خواهد داشت. 

از همین رو چنانچه کالسکه خرید شما کیفیت مناسبی نداشته باشد آسیب جدی به اعتبار فروشگاه وارد خواهد آورد لذا میزان گنجایش متناسب چرخ خرید، نوع سبد بکار رفته و مخصوصا کیفیت چرخ های کالسکه خرید از حساسیت فوق العاده ای در طراحی کالسکه خرید برخوردار هستند. صنایع قفسه بندی نوین قفسه با طراحی منحصر به فرد کالسکه خرید سعی در ارائه کالسکه های خرید با کیفیت مناسب جهت کسب حداکثر رضایت مندی مشتریان شما داشته است. از جمله ویژگی های کالسکه خرید فروشگاهی طراحی شده در صنایع قفسه بندی نوین قفسه استفاده از مرغوبترین مواد اولیه در تولید کالسکه خرید و قفسه فروشگاهی می باشد.در کالسکه خرید که زیر مجموعه بخش قفسه بندی فروشگاه میباشد، محل مخصوصی نیز جهت قرار گیری کیف دستی تعبیه شده که مشکل بسیاری از مشتریان شما را در هنگام خرید برطرف خواهد نمود. 
 
استحکام و پایداری بالای کالسکه خرید فروشگاهی جهت تحمل بار و مقاومت در برابر استفاده مکرر از دیگر ویژگی های این محصول شرکت قفسه بندی نوین قفسه می باشد. کالسکه خرید فروشگاهی نوین قفسه در سایزهای مختلف و گارانتی یکساله چرخ های کالسکه فروشگاهی یکی از ویژگی های مهم کالسکه های خرید نوین قفسه میباشد. 
 
همانطور که پیشتر گفته شد ، چرخ خرید فروشگاهی یا  کالسکه خرید فروشگاهی از مهمترین قسمتهای تشکیل دهنده یک فروشگاه می باشد.یک چرخ خرید فروشگاهی یا کالسکه خرید باید از کیفیت بالای متریال در قسمت بدنه، دسته و چرخ بهره مند و بر اساس بالاترین استانداردها ساخته شود.موارد دیگری در کالسکه خرید همچون کیفیت و ظرفیت استاندارد صندلی کودک و استحکام و روان بودن چرخ نیز در تولید کالسکه خرید بسیار حائز اهمیت است.
 
 حتما توجه کردید کالسکه خرید فروشگاهی یا چرخ خرید فروشگاه های بزرگ آنقدر عمیق هستند که می توان حجم زیادی از کالا را در ان حمل کرد , اما برداشتن کالاها از درون ان کار زیاد آسانی نیست و این باعث می شود که مشتری وقتی کالائی را در کالسکه خرید قرار می دهد از برگرداندن آن به قفسه به علت سختی این کار بی اختیار خودداری کند . پس اگر صاحب یک فروشگاه بزرگ هستید یا مدیریت آن را برعهده دارید به این امر توجه کنید که در دسترس قرار دادن سبد خرید , کالسکه خرید و چرخ خرید فروشگاهی مناسب برای حمل اقلام انتخاب شده به وسیله مشتری از اهمیت زیادی برخوردار است .نمی توان از مشتری انتظار داشت که اجناس را در دست خود بگیرد و با زحمت از میان ردیف قفسه ها عبور کند و در عین حال قادر باشد اقلام متعددی را از فروشگاه ما بخرد. 
 
چرخ خرید پلاستیکی که به چرخ خرید ترولی نیز معروف است از پلی کربنات با کیفیت ساخته شده و می تواند گزینه مناسبی برای مناطق شرجی نیز باشد.
 چرخ خرید ترولی
چرخ خرید ترولی
چرخ خرید ترولی
جهت سفارش چرخ خرید فروشگاهی و یا اطلاع از قیمت روز چرخ خرید فروشگاهی هم اکنون با کارشناسان فروش نوین قفسه تماس حاصل فرمایید .ما بهترین نوع چرخ خرید فروشگاهی را با کمترین قیمت به شما پیشنهاد خواهیم داد.
 
 

برچسب ها: